2011 m. vasario 17 d., ketvirtadienis




Ech kiek daug įvykių per kelias dienas. Net negaliu patikėti, jog tiek daug gali įvykti. Tai va šeštadienį gavau dovanų dvi auksines žuvytes, taip pat atšvenčiau Valentino dieną, tiesa su šiokiais tokiais nuotykiais ((: Antradienį išlaikiau vairavimo teorijos egzaminą, liko sunkiausia dalis - praktika, taip pat buvau nuvesta ant kilimėlio dėl nepateisintų pamokų, bet man tai nė motais. Ir toliau taip gyvensiu ((:
Iš viso pastaruoju metu vis daugiau laiko praleidžiu su neprigirdinčiais ir kurčiais žmonėmis. Kartais net būna keista būti sveikų žmonių kompanijoje ir girdėti didžiulį šurmulį. Galbūt per daug įsiliejų į tą pasaulį, bet tai tiesiog vyksta natūraliai ir man nė motais kokie jie yra "išorėje", nes man svarbiausia gražus mano draugų "vidus".

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą